Det siger kunderne

Gert Klitgaard,Direktør, DLS

Gert Klitgaard, Direktør, DLS

“Jette har været tilknyttet som strategisk kommunikationskonsulent i DLS siden 2013. Hendes rolle er at komme med forslag til initiativer, der kan styrke den interne og eksterne kommunikation og sætte kunden endnu mere i centrum.

Jette har undervist og coachet medarbejdere, hun har faciliteret møder og processer, og hun har udarbejdet strategiske oplæg til chefgruppen. På Jettes anbefaling har vi nedsat en kommunikationsgruppe, der professionaliserer vores kommunikation med kunderne. Jette har bidraget til, at jeg og mine medarbejdere er blevet mere bevidste om, hvilken betydning god kommunikation har for relationen til hinanden og til kunderne”.

 

Gert Klitgaard
Direktør, DLS

 

 

 

 

Mads Stougård Kristiansen
Centerchef, Ringsted Kommune

“Jette har gennemført to forløb sammen med mig og sammenlagt 50 medarbejdere i Ringsted Kommune.

Hun har bistået opstarten på vores nye centerstruktur gennem tre inspirerende workshopdage, hvor formålet har været at skabe kendskab, kultur og vision for vores nye center med medarbejdere fra fire forskellige afdelinger.

 

Jette har desuden været vores sikre proceskonsulent på et forløb for 30 medarbejdere på tværs af kommunens organisation, som har udviklet et helt nyt samarbejde på tværs af hele kommunens organisation med det mål at skabe en bedre, mere ensartet og let kommunikerbar service til kommunens virksomheder. Jette har både holdt styregruppen bag projekterne på sporet og været med til at holde fast i den lagte strategi – og så har hun leveret både underholdende og faglig kompetent processtøtte på og mellem vores workshopdage.”

 

Mads Stougård Kristiansen
Centerchef, Ringsted Kommune

 

 

 

Helle Hansen Servicechef, Intern Service, Sjællands Universitetshospital

“Jette er tilknyttet som proceskonsulent og min sparringspartner i 2016 og 2017. Intern Service på Sjællands Universitetshospital står over for en omfattende forandringsproces i de kommende år. Med Jette som professionel guide er vi allerede godt på vej til at blive ”klædt på til fremtiden”.

Processen, som blev sat i gang i foråret 2016, skaber værdi og glæde for vores 150 medarbejdere i Intern Service. I ledergruppen oplever vi, at medarbejderne arbejder engageret på og imellem temadagene med at tage små skridt i den rigtige retning. Medarbejderne bliver sat på dagsordenen, og det kan både de og vi i ledergruppen mærke. Det skaber en god stemning.

Det er medarbejderne, som skaber forandringerne, og det har været et vigtigt budskab i Jettes oplæg. Med indlevelse, energi og humor har Jette sat medarbejderne i gang med at sætte ord på det, de er gode til. Medarbejderne har taget den positive indstilling til sig, og det gør en kæmpe forskel i hverdagen, at vi får samme sprog om vores afdeling. Ved at kortlægge de gode vaner, afdække vores personlige styrker og fortælle de gode historier går vi stolte ind i fremtiden med sikre skridt.

Processen med Jette har allerede givet vores afdeling et kæmpe løft, og jeg har en rigtig god fornemmelse af, at vi er på rette kurs.

 

Helle Hansen
Servicechef, Intern Service, Sjællands Universitetshospital

 

 

 

Lone Kepp. Afdelingsleder. VKST Facility Service.

Sammen med Jette udarbejdede vi en plan for mit personlige lederudviklingsforløb, som blandt andet tog udgangspunkt i en VIA-test. Testen fik mine øjne op for, hvilke personlige styrker, jeg har.

Det får jeg ud af min ledertræning hos Jette:

  • Hjælp til at acceptere og påtage mig min nye lederrolle
  • Fokusere på mine styrker – og hvordan jeg kan bruge disse i dagligdagen
  • Opmærksomhed på min ledelsesstil – Åbenhed, ærlighed og nærvær
  • Øge trivslen – både i mit team, for mig og VKST

Jette er en fantastisk sparringspartner, som jeg kan drøfte konkrete arbejdssituationer med, og få god og brugbar feedback. Jette har opfordret mig til at føre logbog dagligt. Et simpelt og brugbart værktøj for mig. Noterne i logbogen er uvurderlige.

 

Lone Kepp.
Afdelingsleder. VKST Facility Service.